SGFX media je dizajn studio fokusiran na izgradnju vizuelnih identiteta, proizvoda, sadržaja, video kreacija i digitalnih iskustava.

Realna prisutnost = viralna prisutnost

Danas je čovek neko ko ustane ujutru, uključi kompjuter, uloguje se na svoj Fejsbuk nalog, sazna neku od vesti dana ili zanimljivosti iz sveta preko linkova koji su podelili njegovi prijatelji. 

Zatim odgleda slike sa letovanja daljih rođaka, sazna da mu se drug iz srednje škole oženio, čuje novu pesmu omiljenog benda, proćaska sa bliskim ili manje bliskim ljudima, podrži neku od mnogobrojnih inicijativa, potvrdi svoj dolazak na neki događaj na koji je pozvan, objavi i sam nešto, što drugi mogu da vide i pročitaju. Lajkuje, postuje, tvituje, ritvituje. Zatim potraži deo za auto koji mu treba, pogleda koji su restorani najbolji u gradu za organizaciju slavlja, naruči nešto da pojede, odgleda novu epizodu omiljene serije i pročita bar nekoliko desetina reklama i naslova koje nije ni tražio. I sve to uradi do podneva.

Nekada, i to ne tako davno, za sve ovo bi bili potrebni dani, ali i mnogo više resursa nego što je jedan kompjuter i dobra internet konekcija. Bilo bi potrebno da se gleda televizija, sluša radio, da se izađe iz kuće, okrene nekoliko brojeva telefona, ukratko, trebalo bi mnogo više truda. Ova promena se smatra i pozitivnom i negativnom.

Ako ste preduzetnik, možete ovo da posmatrate na dva načina. Možete biti nostalgični za starim vremenima i setno govoriti kako je nekada jedino ulaganje u marketing bio oglas u Žutim stranama. A možete i biti svesni da ste ranije da biste napravili prodaju, morali da računate na dobru lokaciju svoje firme, ne bi li je neko u prolazu video, ili na dobro mesto u Žutim stranama, eventualno na dobru preporuku. Dok danas možete da stanete rame uz rame sa velikim kompanijama.

Potreban Vam je neko ko će Vas učiniti vidljivim na internetu. Sigurno ste prihvatili sve druge promene na koje je svet naišao u protekloj deceniji, pa imate Fejsbuk profil, postujete, lajkujete, gledate filmove i serije onlajn i tome slično. Dozvolite onda i Vašoj firmi da ide u korak sa vremenom.

Ono što je nekada bilo dekorisanje izloga, danas je dobar, pregledan i informativan web sajt. „Ako niste onlajn, ne postojite“, rekao je Kenet Goldsmit, a praksa potvrdila bezbroj puta. Danas je veliki broj poseta sajtu isto što i nekada puna radnja. Sećate se kako Vas je to činilo srećnim?

Ivana Ignjatović